kecanTikaN diLihat dR akhlaknYe

kecanTikaN diLihat dR akhlaknYe

Isnin, 27 September 2010

Refleksi Pembelajaran Teknologi Maklumat

Syukur alhamdulilah,sepanjang saya berada di IPG dalam opsyen matematik, dapat juga saya belajar dalam subjek teknologi maklumat. Pembelajaran dalam bidang ini banyak membantu saya mahir dalam kemahiran mengenai teknologi maklumat seperti cara-cara membuat blog serta cara-cara untuk menggunakannya agar dapat memberi faedah kepada kita semua. Pembelajaran teknologi maklumat juga, dapat memberi kemahiran baru kepada saya dengan lebih mendalam dan saya dapat menggunakannya dengan berkongsi idea-idea mahupun pendapat masing-masing melalui laman web ataupun blog.Selain daripada itu, proses pembelajaran melibatkan juga dengan keikhlasan iaitu belajar. Proses pembelajaran menjadi lebih mantap dengan penerangan dan penjelasan dari pensyarah.Ia dapat membantu kita membuat kerja dengan lebih mantap lagi.   

Tiada ulasan: